Brev:
Mad 9½ måned
24. august 2006
Alder:
9 mdr.
Mad  9½  måned
Hej Helen
Det går rigtig fint med min datter på 9½ måned. Hun spiser stortset alt hvad vi tilbyder hende. Selvfølgelig har hun favoritter som glider hurtigere ned, bla. fiskefrikadeller, ost (alt fra brie, emmentaler, skiveost m.m.), banan, gulerødder. Så vi lader hende få et par favoritter og så noget andet - og hun vil meget gerne have nyt!
Jeg vil egentlig gerne, at hun får en del fisk, men kan hun få for meget?
Mit næste spørgsmål handler om den mad der kommer ud igen...Ofte kommer gulerødder og rosiner ud igen med afføringen. Hun har kun to tænder og får det dermed ikke findelt nok, men er det så spild at give hende det? Det er nemlig to af hendes favoritter!
Mit sidste spørgsmål handler om dårlig ånde - er det normalt når hun vågner efter natten eller luren, at hun har dårlig ånde? Synes at det er synd for hende, men det handler sikkert bare om mig :-) Jeg synes jo bare ikke, at sådan en dejlig baby allerede skal have dårlig ånde...
På forhånd tak - super at der er denne mulighed for at stille spørgsmål og svarene er så gode og dækkende for mig
De bedste hilsner
Heidi